۶ پاسخ

من راضی بودم ۴ ماه زایمان سزارین گردم همه چیست خوب بود خدایش ار همه لحاظ
هاشمی نژاد اسمش بد در رفته وگرنه من دو تا زایمانم اونجا بود و ازش راضی بودم گلم

دکتر خوب برا سزارین تو بیمارستان پیدا کنی پ شانس اون روز پرستارانی خدب هم بیان دور برت عالی میشه

والا من از کوچکی خونمون نزدیک بیمارستان هاشمی نژاد بود
از کوچیکم هم میگفتن اینجا شبیه قتلگاه هستش
انقد وحشتناکه

منم‌راضی بودم😁
دکتر انقد مهربون بود که نگم از اول تااخر فقط منو‌میگفت دخترم گریه نکن مامان شدی مبارک باشه(پسرم نارس بود میخاستن ببرنش تو دستگاه برااون گریه میکردم)هییییچ ردی از بخیه نمونده
پرستارای بخشم ماه

برو امام رضا من3تااونجاسزارین کردم راضییم

غروبی هاشمی نژاد بودم بخش اورژانس برای مادر خیلی بد اخلاق بودن پرسنل اونجا
چرا نمیری امام رضا خودم زایمان هام رفتم اونجا خیلی خیلی رسیدگی میکنن

سوال های مرتبط