منم برم بگیرم پس
والا ما پدیاشور داریم لب نمیزنه ببینم نتیجه اشو از بیست کیلومتری تشخیص میده دهنو میبنده 🫤 هرروشی درست کردم نخورد
من به دکتر گفتم گفت تو این سن مناسب نیست برای ۲سال به بالا براش زینک نوشت
بچه منم ۱۱ ماهشهر ولی هیچی نمیخوره نمیدونم چیکار کنم دیگ
شربت اشتها آور دکتر داد تاثیری نداره
میشه توضیح بدین اینایی ک گفتین پدیا و ریسورس چیه و برای این ماه خوب هست یان
من پدیاشور دادم تو کمتر از یک ماه ۷۰۰ گرم وزن گرفت در کنارش شربت زینکم دادم
ولی تعریف ریورس جونیور هم شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.