من آزمایش دو سالگی دادم برا دخترم
هم سطح خونش بالا بود
هم کلسیم
هم ویتامین دیش
ولی دکتر بقیه ویتامیناشو قطع کرد و فقط یه d3 داد گفت هفتهای دوبار بده که سطح ویتامینش نیاد پایین
من شربت کلسیم دادم خوبه
نمدونم هنونبردم دکتر باید از دوسال بدیم؟
من قطره ویتامین دی میدم هفته ای یک بار
دکتر تازه به دختر من داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.