۶ پاسخ

عزیزم برای بهداشت رفتن باید سونوی قلب بدی تا صدای قلب رو‌ ندونه پرونده باز نمیکنه
مامارو نمیدونم

من رفتم بهداشت گفت تا سنونیاری پرونده بازنمیکنیم ماماهم هنوزنرفتم تو۸هفته میرم برام سنو وازمایش های اولیه روبنویسه

اره عزیزم بتات مثبت شد با جوابش میری پیش ماما متخصص تحت نظرش باشی

ازمایش بتا بده اگر سابقه سقط نداری دیرتر برو میتونی یبار اخر ۵ هفته بری سونو بشی یبارم ۸ هفته برای تشکیل قلب اولی بخاطر رویت ساک حاملگی هستش

بله اکه بتا هم مثبت بود اون موقع خودشون میکن که باید چیکار کنید

به بی بی چک ربطی نداره اصلا
میتونی کلا بی بی چک نزنی مستقیم بری آزمایش

سوال های مرتبط