۱۰ پاسخ

تا الان شیرخودتونو میدادید؟

ببلاک به اکثر بچها وزن نمیده

۱ بگیر تا ۶ ماهگی باید ۱ بدی

سه تا بچمو با نان بزرگ کردم خیلی خوبه زیاد سنگین نیست شیرش وزن دهیش عالیه

ببر دکتر دکتر بدن بچتو ببینه بگه چی خوبه بدی
من اپتامیل پرو نوترا میدم

برو دکتر براش بنویسه ،رفلاکس و حساسیت به پروتیین گاوی و اینجور چیزا رو باید چک کنه بعضی ها رژیمی هستن و ...

من ببلاک میدم راضیم

اپتامیل
ببلاک
نان یک
اینا وزن گیری خوبی داره
ببلاک به شیر مادر نزدیکه

اپتامیل خوبه

اپتامیل. بیومیل

سوال های مرتبط