سلام من پسرمو از شیر خودم یکسالگی گرفتم چون واقعا نابود شده بودم از لحاظ ظعف روحی و جسمی و چند ماه هم شیر خشک دادم و پیش هر متخصصی هم ک میرفتم میگفتم نکنه شیر ندم ضعیف بشه پسرم گفتن ما کلا دگ از بعد یکسالگی انتظاری از شیر دادن نداریم فقد بهش غذاهای مقوی بده و یکسال و پنج ماهگی کلا از شیر گرفتمش و خداروشکر اشتهاش خیلی تو غذا خوردن خوبه و داره وزن هم میگیره و چون بعد یکسالگی شیر شب ندادم خداروشکر مشکل دندونی نداره بنظر من فقد خودتو پسرتو الویت قرار بده کاری ب نظر دیگران نداشته باش منم بعضی وقتا سرزنش میشم اما بنظرم بهترین تصمیمی بود ک گرفتم چون نمیخاستم ب جفتمون آسیبی برسه
سلام نه عزیزم اصلا عذاب وجدان نداشته باشه
بهترین کار رو کردی
شیر مادر تا یکسالگی واجبه بقیش میشه وابستگی بچه
و اینجوری هم دیگه دندون هاش خراب میشه هم اشتهاش بهتر میشه
منم چندوقته شروع کردم پسرمو کم کم از شیر بگیرم درک میکنم حالتو
یجورای اصلا دلشو ندارم🥺حتی برای مادر هم سخته دیگه شیر نده
ببخشید دیگران بیخود میکنند
تومادری پس پیش خودت بگوصلاح بچم خودم بهتره بقیه میدونم وراضی به اذیت شدنش وضررش نیستم حرف بقیه هم برات مهم نباشه
من خودم به شخصه میخواستم تا دو سالگی بدم، اما دکترش گفت دیگه دین خودتو ادا کردی، بهش نده از شیر بگیرش و منم سه شب گرفتم، به بقیه چکار داری که عذاب وجدان میگیری، بچه توعه تو صلاحش رو بهتر میدونی همینا که میگن بده، فردا دندونای بچه ات ی جوری شد یا کلا بد غذا شد، میگن تقصیر مادرش بوده، بیخیال
من هنوز نگرفتم ولی خوب کردی عزیزم پسرم یکی از دندوناش خراب شد افتاد دارم دغ میکنم با آدمای اطرافت کاری نداشته باش
من ک بعد واکسن ۱۸ماهگیش گرفتم الان ایقد راحتیم هم ما هم خودش
ولشون کن اتفاقا خوب کاری کردی
منم با نظر پزشکش میخوام بگیرم
تومادرشی از همه به بچت دلسوزتری
بقیه ادا دایه مهربانتر از مادر در میارن
بعد که خدایی نکرده شیر رو قطع نکنی دندونای بچه چیزی بشه میخوان بگن ما چه میدونستیم دلمون سوخت اینجوری گفتیم تو گوش نمیدادی یا میگن خودت عقل نداشتی
دیگه وقتی دکتر صلاح دونسته بقیه چیکارن؟
اصلنم عذاب وجدان نداشته باش، چون ب نفعشه اینجوری.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.