مامانا من خیلی ترشح دارم و خیس میشم 😫😫دیگه خسته شدم
از چیه؟؟؟

۴ پاسخ

طبیعیه

منم اینطورم
حتی حس میکنم کیسه آبم پاره میشه

منم تقریبا اینطوریم و اینقدر تو گهواره خوندم برای کیسه آب همش توهم نشت دارم

همه اونطورن پد روزانه بدون عطر و اسانس بذار راحت میشی من چند ماهه اینکارو میکنم

سوال های مرتبط

مامان رایان👑 مامان رایان👑 ۴ ماهگی
مامان ایهان
دوقلو ها مامان ایهان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد