عالیه عزیزم نگران نباش اصلااا
نه خوبه 👍
پسر منم همین بود سه ماهگی دگ وزن نگرفت
طبیعه،دندون دراوردن وموقع ازشیرگرفتن لاغرمیشن🤦♀️۲۷۰۰بوداومددنیا،حالا۲ماهشه۴۴۰۰شده
ماشاالله بهش 🧿❤️
شیر خودت میدی بهش؟
ای خووودا ماشالله بهش ن عالیه🧿
ماشالا عالی
نه چرا زیاد باشه موقع دندون در آوردن بچه لاغر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.