۸ پاسخ

عالیه عزیزم نگران نباش اصلااا

نه خوبه 👍

پسر منم همین بود سه ماهگی دگ وزن نگرفت

طبیعه،دندون دراوردن وموقع ازشیرگرفتن لاغرمیشن🤦‍♀️۲۷۰۰بوداومددنیا،حالا۲ماهشه۴۴۰۰شده

ماشاالله بهش 🧿❤️
شیر خودت میدی بهش؟

ای خووودا ماشالله بهش ن عالیه🧿

ماشالا عالی

نه چرا زیاد باشه موقع دندون در آوردن بچه لاغر میشه

سوال های مرتبط