۱ پاسخ

اشکالی نداره داداش منم همین طور بود اصلا عذا نمی‌خورد فرنی نمی‌خورد فقط شیر خشک مامانم شیر نداشت ۱ سالش شد غذا می‌خورد ولی بازم شیر خشک می‌گرفت میخورید

سوال های مرتبط