اولین تجربه موز خوردن دخترم
خیلی خوشش اومد 👶🍌

تصویر
۸ پاسخ

سلام این پستونک اسمش چیه؟

ای جان ماشااااا..نوش جونت میوه خوری خوبه به نظرت منم بگیرم

ای خدااااا گاز بگیرم دستاشوووو

بچه من ب موز حساسیت داره

خودش میتونه میوه خوریش رو نگه داره؟

پنج ماه و هشت روز
1405/2/30

ای جان ماشااااا..نوش جونت میوه خوری خوبه به نظرت منم بگیرم

ای ننه نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی