۴ پاسخ

عزیزم کانال روبیکامه
pooshaak_selin

اگ خیلی درد داری برو دکتر

دیسک کمر نداری خدای نکرده؟؟من دیسک دارم اینجور حالتی میشم ولی باردار نیستم حالا شما شاید برای بارداری باشه ....دیسک کمر هم فقط مسکن داره که شما نمیتونی بخوری الان شاید ورزش بگه انجام بدی

این چیزا تو بارداری عادیه

سوال های مرتبط