۷ پاسخ

من دخترم لبخند میزنع😁

دوماهگی

من الان باهاش بازی میکنم می‌خنده اما بی صدا

من دخترم از ۵ روزگی خندید الانم هع صداش کنی میخنده

من دخترم از ۴۰روزگی دیگه میخنده برام باصدای بلند😁😍
نگاه کردن هم‌که از همون یک ماهگی خیلی چشمش دنبال من بود

چند روز پیش یه لبخند ریز دیدم ازش چند روزه روش زومم دوباره ببینم ولی دریغغغغغ از لبخندی دوباره😂😂
معمولا ۲ ماهگی یا نهایتا اواسط دوماهگی اولین لبخند شروع میشه

دوماونبم دقیقا صدای خنده هاشروع شد

سوال های مرتبط

مامان هانیس مامان هانیس ۱۰ ماهگی
مامان پارسا🩵مهرسا🩷 مامان پارسا🩵مهرسا🩷 ۴ ماهگی
مامان دوقلوهام 💙💙 مامان دوقلوهام 💙💙 ۷ ماهگی