خانوما. تو عمل سزارین ام معاینه میکنم؟؟

۷ پاسخ

نه من اصلا نشدم چه قبلیا چه این بارداری و اصلا نیمدونم معاینه چیه فوبیای بدی هم دارم

خیر اصلا

نه هرگزززززز

نه ابدا

دکترم بهم گفته قبل بستری معاینه میشی چه سزارین باشی چه طبیعی

نه اصلا

نه عزیزم اصلا

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیلای و لنا🧚🏻‍♀️👼🏻💕 مامان نیلای و لنا🧚🏻‍♀️👼🏻💕 روزهای ابتدایی تولد