نه نداره من بچه اولم ک اورژانسی شدم ونامه عمل دادن کثافت اومد معاینه م کرد الکی
نه.
نه اصلا معاینه برای زایمان طبیعیه
ن اصلااااا
من تو کل بارداری و زایمان و بعدش اجازه معاینه ندادم
منو که معاینه نکرد اصلا
نه معاینه نداره اگه سزارینی هستی
نه دیگه سزارین معاینه نمیخاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.