خانما برای سزارین مگه معاینه هم باید بشی یان ؟

۴ پاسخ

نه معاینه نداره فقط سوند میذارن

نه معاینه نداره ولی یه دستگاه کوچیک دارن لحظه ی اخر چک میکنن که چرخیده یا نه.چون من دوتای قبلیم طبیعی بود دکتر چک کرد منو با دستگاه سونو قبل عمل

نه عزیزم معاینه نداره

اگه زودتر دردت بگيره معاينه ميكنن

سوال های مرتبط

مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی