قبل سزارین مگه معاینه میکنن؟

۱۵ پاسخ

اگه سزارینت صدرصد باشه نه نباید معاینه کنن

رفتی تو فاز سزارین چرا😫😫

نه گلم

نه ان اس تی میگیرن فک‌کنم

نه دیگه

اگر دکتر نامه سزارین بده معاینه نمیکنن دیگه

معاینه کرد گفت دهانه رحم ات نرم
لگن ات آماده س برای طبیعی
گفتم نه میترسم
سزارین میخام

برا من معاینه کرد دیشب.

فقط ان اس تی

نه اگه دکتر گفته باشه سزارینی

نه فقط ان اس تی

نه معاینه براچی؟

نه ... در حد ان اس تی...‌

نه.

اره متاسفانه😭😫

سوال های مرتبط

مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان رستاکوشولو💖 مامان رستاکوشولو💖 ۵ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان لنا مامان لنا هفته سی‌وهفتم بارداری