برم بیمارستان بگم معاینه کنین
میکنن مگه؟

۴ پاسخ

نگی هم اولین کارشون همینه

بله معاینه میکنن و واسه زایمان هم بستریت میکنن

نمیدونم خب چرا نمیری بستری بشی

چه معاینه ای؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱۰ ماهگی