۴ پاسخ

همون یکی دکتر رو بخوری کافیه، یکی دکتر بهتره اون یکی خودت دوزش پایین تره

یکی هستن ولی جذب روفولیک بالاتره و قوی ترع همینو ب تنهایی مصرف کنی کافیه نیاز ب اسید فولیک نداره

روفولیک رو بخور قوی تره

سلام یکین همون روفولیک بخور

سوال های مرتبط