۳ پاسخ

منم همینجوری بودم ولی تو خونه بود هردقیقه ک تو دستگاه میدیدم انکاز دنیا رو سرم خراب میشد🥲نگران نباش اصلاااا یا چهل روزکی هرچیم داتشه باشه میره من 5روز تو دو مدل دستکاه نگه داشتم اخرش شد 10 دوتا قرص کلوفیبرات دادم تو یروز دخترم سفید برفی شد🥺😍 ولی بهم گفتن هرچیم مونده باشه تا چهل روزگی میره بخاطر اغوزه که میدیم بهشون

عزیزم قدم نو رسیده مبارک😍😍
اصن نگران نباش به امید خدا خوب میشه

منم دخترم زردی داشت آب انار بخور بهش شیر بده بعد 16خوبه دخترم 20بود بعد 5روز خوب شد

سوال های مرتبط