برای بعضی بچه ها تا سه ماهگی تموم میشه برای بعضیا تا یک سالگی
آروغشو خوب بگیر
سینهرو بذار خوب بگیره هوا نخوره
بهتر میشه
من ک پسرم خوب بود باز بعد واکسن بدترترشد🥴😂😂
نه بابا واکسن دوماهگی به بعد تازه انگاری بدتر شد برا من
تا قبلش اروم تر بود دخترم
کولیک فقط صبوری میخواد و کمک گرفتن از اطرافیان تا سه ماهش بشه ولی خیلی سخته
عزیزم قطره اینفاکول بده چرا هم خودتو هم بچه رو عذاب میدی
از سیسمونیا قطره اینفاکول بگیر هر شش ساعت بده یه قطره چکان کامل بر طرف میشه کولیکش فقط همین جوابه
آره عزیزم من همینکه دوماهش تمام شد خوب شد و همه غدایی خوردم
آخی ...چرا باید این طفل معصوم ها انقدر اذیت بشن
برای کولیکش رول میرابل با قطره اینفاکول بخر بزن تاثیر داره واقعا
تا ۲ ماه اول که مردم شبا تا صبح فقط جیغ میزد الان ۳ماهشه خییییلی بهتر شده
۳ماهگی
پسر من بعد واکسن دوماهگی بدتر شد،شبانه روز از دل درد گریه میکنه و بیتابه،هیچ دکتر و دارویی هم اثر نمیکنه
یسری بچه ها بعد واکسن بهتر میشن..منم بریدم بخدا...من تازه دکتر بردم بهم گفت هر ۳ ساعت به بچه شیر بده..موقع درد حوله ی گرم رو شکمش بذارم و رعایت غذایی و دارو داد گفت ۱۰ روزه ۹۰درصد بهتر میشه اگه نشد دوباره ببرمش...برای پسر من علت دلدردشو شیر بیش از حد و نامنظم تشخیص داد
من از خستگی پاره م از چهار صبح دیروز درست نخابیدم
آره بخدا منم خسته شدم
پسر من بعد واکسن تازه بدتر شد
اخی،حرف دل من،بچم هلاک شده به خدا
من الان هم درگیرم از کولیک باور داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.