۱۰ پاسخ

نه 20روز شروع میشه و دکتردارو بده کم کم کنترل میشع وگرنه تا4ماهگی میمونه

تا ۳ ماهگی ادامه داره

شربت کولیف بده

تا ۳ماهگی یا ۶ ماهگی ادامه داره

نویان

از پیج اینستا یا گوگل خانوم سیادت قطره کولیک بگیر

یا خدا این کولیک چی همه بچه ها دارن

خواهر تازه اول راهی

تازه اوج درد از ۱ماهگی تا ۳یا ۴

دخترمن تا۸ماهگی کولیک ورفلاکس باهم داشت
اشالله زودترخوب شه

سوال های مرتبط