۶ پاسخ

پسر من تا ۴۰ روز اذیت کرد بعد اون کم کم خوب شد شبا دیگه گریه نمیکنه فقط هر دوساعت یه بار بیدار میشه برا شیر

من کل یک‌ماه رو رعایت کردم عین میمون شدم دیدم اصلا بچم تغییر نمیشه منم بعضی خورراکهارو خوردم

نبات داغ
یا عرق نعنا
یا عرق کلپوره بده
من میدم، دلدردش کمتر میشه

باید دورش بگذره بنظرم هرکاری کنی باز شبا اذیتن.. قطره اینفاکول گرفتم من بنظرم اون یکم تاثیر داشت داره بهتر میشه یکم

چرا کولیک میگیرن؟؟؟؟

باید دوره اش بگذره دارو بده ک کمتر اذیت بشه

سوال های مرتبط