مبارکه گلم.
از روز اول آخرین پریودی حساب کن تو تقویم گهواره بهت میگه تا وقتی بری سونو قلب دقیقشو بهت بگن.
ولی هفته ۴واینایی فکر کنم.
سه هفته
مباركت عزيزم
منم ۴هفته رفتم ازمایش گرفتم اول ۸۷بود بعد دوروز ۵۰۰شد بعد رفت۱۰۰۰
یه مثبت قشنگ هزاران بار مبارک باشه ان شاءالله بسلامتی بگیریش بغلت
سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت
منم ۵۰۰ بود ۴ هفته بودم
سه هفته ای
خوشبحالت 🫠
بلههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.