۵ پاسخ

همه روشی امتحان کردم
اون ماهی ک کلا گفتم بچه نمیخوام باردار شدم

همسایمون باردار نمیشه از روز اول ماه محرم پرچم امام حسین و حضرت ابوالفضل رو میزنه به دیوار خونش
اربعین میره کربلا با خودش میبره میندازه تو صحن میگه من ۴۰ روز عذا داری کردم حاجت منو بدین
وقتی برمیگرده دیگه پریود نمیشه نکنه اون موقه باردار بوده

سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت

من بعد از ۴ سال باردار شدم به صورت طبیعی و هیچ مشکلی نداشتیم ماورایی بود

عزیزم درسته خدا باید بخواد اما خودتونم باید تلاش کنید اگه طبیعی بچه دارنشدید برید سراغ آی یو آی وآی وی اف

سوال های مرتبط