۱۸ پاسخ

عزیزم لایه وسط ژله چیه ؟ چند روز دیگه تولد پسرمه میخواستم درست کنم براش

عزیزم🥹
تولدش مبارک باشه 😘
خانوادتون پایدار 🥹♥

الان که ۱۴۰۵ هست تاریخ اشتباه نیست؟

اسم بچه سومی روچی میزاری

تم وکیک روکجا سفارش دادی گلم؟فوندانته دورش؟

تولدش پرتکرار

تولدت پر تکرار آروین جانم 😍👏

تولدش مبارک باشه
گلم سختت نیس.؟ کمکی داری؟

تولدش مبارک 🌻🥳
ان شا الله ک تو دلی هم سالم و‌سلامت ب دنیا بیاد و قدمش خیر باشه🙂🍃

عزیزم تجربه سزارین دوم‌جطور بود؟ برای سومین بار پزشک ت جی کفته؟

بعد یکسال ونیم باز سزارین بد نیس؟

چ‌کیک خوشگلی شده

چه خوب خدارو شکر که تنتشون سلامت مامان کوچولو ایشالا باهم بزرگ بشن خانواده خوبی باشید

ای نننه

جنسیت تو دلیت چیه؟

چقدر قشنگ. تولدش مبارک گل پسری

ای جونم انشالله به سلامتی و دل خوش
باریکلا به این روحیه

به به مبارکه
سزارین بودین یا طبیعی؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان کیاشا و 🤰🏻 مامان کیاشا و 🤰🏻 ۱ سالگی
مامان Nikan🤎🧸 مامان Nikan🤎🧸 ۱ سالگی