۴ پاسخ

من دارم صد و چهل میلیون برا زایمان پوشش میده که ده درصدش رو خودت باید بدی

سطح بیمه ها فرق میکنه از خود سرکار باید بگیری

من ملت هستم و نوشته ۲۵ تومن نمیدونم والا

نصف نصف

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری