من دخترم دوماهه بود بردمش طلافروشی سوراخ کرد اصن اذیت نشد
من سوراخ نکردم فعلا
اره یکسالگی بردم، فقط همون لحظه یکم گریه کرد
من دخترم خودش گفت گوشواره میخوام منم سوراخ کردم اصلا نه گریه کرد نه اذیت
من که اوایل میدونستم اگه سوراخ کنم پسرمم میگه منم سوراخ کن الان چون همش در حال دعواش میترسم پسرم بکشه گوشواره گذاشتم برا ۵ سال به بالا انشاا...
منم فلا نکردم
سوراخ نکردم سوراخم نمیکنم تا خودش بزرگبشه بخواد بچه تو سن کم نیاز به اکسسوری نداره که
نکردم و نخواهم کرد.خداروشکرخودشم اصلا دوس نداره
نه اذیت نشد
سوراخ نکردم اصلا
آخه بچم پسره ☺️
من نکردم هنوز گفتم هر وقت خودش تصمیم گرفت گوشواره هم دو ساله براش خریدم گذاشتم هر وقت سوارخ کردیم بندازم گوشش
تو این سن نکردم من وقتی ۳ ماهه بود سوراخ کردم فقط سوراخ کردی سریع او گوشواره رو در بیار نخ چهار تا بزن با پشت سوز بکن داخل گوشش یه یک ماهی بزار نخ داخل گوشش باشه بعد گوشواره طلا بنداز این جوری نه عفونت میکنه نه اذیت میشه با پد الکلی و پماد چشمی هم هر شب چرب کن
من سوراخ نکردم
من ۵ ماهه بود سوراخ کردم
من اصلا نکردم هنو. قرارم نیس بکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.