خانوما شیشه شیر اونت شیشه ای نه طلقی چند گرفتید ؟؟

۷ پاسخ

من ۴ماه پیش خریدم ۱۶۰۰ ولی دخترم نگرفت

اونت خیلی خوبه من برا پسرم گرفتم اصلا رنگش اینا عوض نشد و هیچ بویی نگرفت فقط سریشو عوض میکنم

عزیزم اول یه بیبی لند آنتی کولیک ۰ تا ۶ ماه بگیر اگر دیدی بچه شیشه میگیره بعد برند بهتر بخر 😍
راستی اگه هنوز اسم نینی جان رو امتخاب نکردی، من اسم‌هایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان کلی اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam

من با یه دونه سری اضافه گرفتم ۳ تومن

من طلقی گرفتم ماه پیش یک میلیون و صد
میگن شیشه ای خوب نیست هم سنگینه هم احتمال شکستن زیاده

فرض کن سر پستونکش خراب شه ۱و ۳۰۰ باید بدی بخری براش

بالا ۱و۸۰۰ به نظرم بیبی لند به صرفه تره و بچه های کوچیک ما همش از اون استفاده می کنن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خورشیدک ☀️ مامان خورشیدک ☀️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی