شیشه شیر پیرکس بهتره یا طلقی؟؟

۶ پاسخ

طلقیا خیلی بهتره پیرکس هم سنگین هم امکان داره وقتی بچه داره شیر میخوره بیوفته رو صورتش و هم اینکه احتمال شکستن داره دیگه
واسه بچه اولم دوتا سایز اونت گرفتم ازاین معمولیا

میگن شیشه ای خوب نیست
سنگینه و می‌شکنه

شیشه بهتره بنظدمن
ولی خودمم طلقی خریدم ببینم حالا میگیره اگه گرفت شیشه میخرم سالم تره
اونا پلاستیکن آب داغ بریزی داخلش ضرر داره

پیرکس تنها مزیتی که داره اینه که بو نمیگیره ولی هم شکستنیه هم سنگین.
طلقی اگه درست شسته نشه ممکنه بو بگیره ولی هم امن تره برای بچه هم شنگین نیست و نمیشکنه.من برای پسرم طلقی استفاده میکردم قشنگ هر بار کامل با فرچه میشستم دو هفته یکبار هم میجوشوندمش اصلا بو نمیگرفت.سریش هم سه چهار ماه یکبار عوض میکردم.

بنظرم طلقی

شیشه بو نمیگیره ولی خطرناکه طلقی بو میگیره ولی امنیتش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خورشیدک ☀️ مامان خورشیدک ☀️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی🩵🐣 مامان جوجه رنگی🩵🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری