۹ پاسخ

منم فعلا بیبی لند گرفتم

دکتربراون چون واقعا عالییییییه

اونت

من اونت گرفتم

اونت تعریفشو خیلی شنیدم من اونت گرفتم

من هی اورشی گرفتم

پیرکس خیلی سنگینه
من پلاستیکی گرفتم
اولش بی بی لند خریدم ولی خب اصلا از سوراخش شیر نمیومد
اونت خریدم عالی بود دیگه تا اخر با اونت شیر خورد

اونت خوبه دکتر براون هم خوبه

والا من شیشه ای گرفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وپنجم بارداری