منم فعلا بیبی لند گرفتم
دکتربراون چون واقعا عالییییییه
اونت
من اونت گرفتم
اونت تعریفشو خیلی شنیدم من اونت گرفتم
من هی اورشی گرفتم
پیرکس خیلی سنگینه
من پلاستیکی گرفتم
اولش بی بی لند خریدم ولی خب اصلا از سوراخش شیر نمیومد
اونت خریدم عالی بود دیگه تا اخر با اونت شیر خورد
اونت خوبه دکتر براون هم خوبه
والا من شیشه ای گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.