پوار خوب نیست کلا بچه اذیت میشه قطره و اسپری بینی بهتر جواب میده تا میریزی تو بینیش شروع میکنه به عطسه کردن و بینیش خالی میشه
من ساده بیبی لند گرفتم انشالله که خوب باشه
پوآر بنظر خیلی اذیت میکنه بچه رو دردش میاد
والا شوهر من نمیذاره برقی بگیرم. میگه ایمن نیست.
تجربه منو بخوای هیچ پوآرو بینی مثل بیبی لند عالی نیست خیلی سری نرم و مکش خوبی داره
منم ساده گرفتم برقی خیلی به کار نمیاد
خرج الکی نکن همون ساده خوبه من که ساده گرفتم
ساده ها خیلیم خوبن،منکه خیلی راضی ام،
من این مدلی گرفتم فروشنده میگفت تو دستی هاش خوش قلق تره
حالا نمیدونم برقی هم بگیرم یا نیازی نیس 🫠
من برقی مارک لبتو خریدم، حالا نمیدونم چقدر کاردی باشه
من ساده میگیرم همه اطرافیام گفتن برقی کارآمد نیست
منکه آبجیم اصلا استفاده نکرد ...چون بچه ش حساسه ...😃😃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.