۱۳ پاسخ

فیروز مارک قدیمی و عالیه من واسه دخترم فیروز گرفتم الان هم همه رو فیروز میگیرم

من تقریبا همرو فیروز گرفتم چون ثابت شدس .قیمتش خوبه.همه جاهم هست

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

آخه رفتم توی یه سیسمونی فروشی گفت فیروز نگیر اکثر بچه ها بهش حساسیت نشون دادن. حالا نمیدونم چون خودش فیروز نداشت اینو گفت یا راست میگفت. میگفت ماستلا یا چیکو بگیر. ولی حقیقتش ماستلا خیلی گرونه و یا با هم که نیست. هر بار آدم باید کلی هزینه کنه

من شامپو سر و بدنشو ماستلا گرفتم، لوسیون و کرم و بقیه شو بی بی کوکول ، چون فهمیدم شامپو سر و بدن بی بی کوکول چشم بچه رو میسوزونه انگار

من بیبی کوکول گرفتم همه رو

من فیروز گرفتم چون خارجی اکثر جلوی وارداتش گرفته شده ممکنه تاریخ گذشته باشه با اصلی نباشه بچم حساسیت بده بهشون

بهداشتی همه چیکو
وازلین داخل پوشک الوینا که کالاندولا هم داره عالیه
شوینده لباس و لکه بر و دستمال مرطوب پینو عالیه

من مامابیبی خریدم شوینده‌های لباس هم پینو

اینو مدلو بگیر ایروکس

تصویر

روغن و لوسین و این چیزا هم فروز بگیر
شوینده لباسش هم پینو بگیر دستمال مرطوب هم ویکر و پینو رضایت زیادی دارن

کرم سوختگی اردن ابی بگیر

عزیزم شامپوس سر و بدن و ایروکس بگیر خیلی درصد رضایت بالایی داره من با کلی تحقیق و وسواس ایروکس خریدم

سوال های مرتبط

مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری