۳ پاسخ

من همون سیلیکونی میگرفتم، شیشه شیر چیزیه که زیاد ممکنه از دست بیفته، شکستنش هم خطرناکه، هم اینکه مثلا اخرشب بیفته بشکنه اسیر میشی که بری بگردی شیشه بخری دوباره.
بعد اصلا سنگینه بچه نمیتونه بگیره تو دست خودش، یا بیفته رو صورتش داغون میشه.
سیلیکونی هام کاملا بی ضرره فکر نکن پلاستیک معمولیه ضرر داره، اونا مواد کاملا پزشکی و فاقد BPA استفاده میشه تو تولیدش

پیرکس داری شیر میدی بهش یهو خدایی نکرده از دستت ول میشه میخوره به بچت
کی میگه پیرکس خوبه ؟
همون معمولی بخر

پیرکس سنگینه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خورشیدک ☀️ مامان خورشیدک ☀️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی🩵🐣 مامان جوجه رنگی🩵🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری