۵ پاسخ

پسر خواهرشوهرم تا چهارماه تو کریر خوابید هیچیشم نشد نگران نباش

من داخل کریر ی بالشت کوچیک گذاشتم و روشم آغوشی میزارم بچم همیشه تو اونه

زیر کمرشو پر کن هیچ عیبی نداره

فک کنم زیاد باشه کمرش درد بگیره

برای فرم‌سر‌زیاد خوب‌نیست

سوال های مرتبط