۴ پاسخ

کریر رو دوست دارن بچه ها چون میتونن بقیه رو درست و حسابی ببینن و حوصلشون سر نمیره

كمرشون اذيت ميشه خيلي قوس داره

خوشبحالت برا من اصلا نمیخابه سعی کن میری جایی تو کریر بخابونیش اخه زیادیش کمرش درد میگیره چون سطح صافی نیست

ن من دختر بزرگم تو کریر میخایید الان این دخترمم تو کریر میزارم دوس دارع

سوال های مرتبط

مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی