۷ پاسخ

ای جانم
بابا داشتن خیلی خوبه
قدرشو بدون
عطر تنش رو نفس بکش از طرف ما که دلتنگیم 😔

چه قشنگه مبارکش باشه دست باباییتم درد نکنه 😍😍

ووووششششش😍خیلی خوشگله

ای جان خدا حفظش کنه واستون عزیزم. باباجونا یه نعمتن.پسر من دیوانه وار بابامو دوست داره اونم بیشتر

وایی دختر منم دقیقا همین رو داره😍مبارکش باشع عزیزم

من از این داشتم
پسرجان لطف کرد سگکشو شکوند🥴

قشنگه مبارکش باشه بزاراندازه میشه

سوال های مرتبط

مامان باران ومتین مامان باران ومتین هفته سی‌ویکم بارداری