بچها تون سه ماهن پوشک سایز چند میبندن

۱۴ پاسخ

براش چهار می‌بندم آخر های سه ماهگی هست

من تاامروز ۲میبستم وزن پسرمم ۷ونیمه منتها اخرین پوشکه میخوام بیدارشدواسه شیرعوض کنم برم روسایز۳

مال من ۵۴ روزشه ۲ میبندم

۳ می‌بندم

من دخترم ٤٧٠٠ وزنش ٢ ميبندم

۳ میبندم

سایز ۴
چون دخترم خیلی قد بلند نیست روناش قرمز میشه دوست ندارم اذیت باشه

به وزن بچه بستگی داره فک کنم من دارم سه میبندم الان

من از 3 ماه سایز 3 بستم

2 می بستم

سایز ۳

عزیزم اوایلش سایز۱ میبستم از نیمه ۳ماهگی سایز ۲
بستگی به تپلی و لاغری پسرگلتون داره

سایز۳

بستگی به وزن هم داره ۳

سوال های مرتبط