براش چهار میبندم آخر های سه ماهگی هست
من تاامروز ۲میبستم وزن پسرمم ۷ونیمه منتها اخرین پوشکه میخوام بیدارشدواسه شیرعوض کنم برم روسایز۳
مال من ۵۴ روزشه ۲ میبندم
۳ میبندم
من دخترم ٤٧٠٠ وزنش ٢ ميبندم
۳ میبندم
سایز ۴
چون دخترم خیلی قد بلند نیست روناش قرمز میشه دوست ندارم اذیت باشه
به وزن بچه بستگی داره فک کنم من دارم سه میبندم الان
من از 3 ماه سایز 3 بستم
2 می بستم
سایز ۳
عزیزم اوایلش سایز۱ میبستم از نیمه ۳ماهگی سایز ۲
بستگی به تپلی و لاغری پسرگلتون داره
سایز۳
بستگی به وزن هم داره ۳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.