۱۰ پاسخ

اینقدم گرونه بسته ۱۲۰۰

منم اینو میخورم مشکلی ندارم باهاش بعد ناهار میخورم

اکتی ناتال خیلی خوبه منم مثل شما حساسم هر چی خوردم بهم نساخت اکتی ناتال خوردم عالیه

منم از این میخوردم بالا میوردم دکترم عوضش کرد اکتی ناتال داد با اون خوبم

من میخورم روزی یکی اصلا اذیت نمیشم

وای منم میخوردم اینقدر اذیت میشدما

من استفاده نمیکنم یعنی دکتر بهم نداد

من هفته ای ۲تا میخورم
همیشه سوزش و ترش دارم خودم و واسه من بخاطر این قرص نیست

من استفاده میکنم.میگن قرص خوبیه...

منم ی مدل دیگ میخوردم بهم نساخت الان اونی ک بهداشت بهم داده میخورمشون

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد