چرا امیرعلی هنوز گاهی شدید اب دهان میریزه

۹ پاسخ

پسر من بخاطر گوشش بود بردی دکتر حتما بگو چک کنه یا اگه دیدی بیقراره بدون از گوش و گلوشه

چراااا منم نمی‌دونم ی قل منم همینه همش آب دهن داره چیزای سرد بخوره ک بدتر

عزیزم پسرت سردی کرده.مصرف سردیجات رو ازش حذف کن مثل ماست پنیر دوغ.عدس بادمجان.
هرروز ناشتا یه قاقش غذاخوری تونستی عسل طبیعی.نداشتی هم شیره انگور یا شیر خدما بده عالیه.پسرت طبعش سرد وتره باید گرمیجات بهش بدی.توی برنجش دانه کینوا یا دانه سیاه دانه بریز بده بهش که سردی روبگیره حتی توی ماکارونی هم میتونی این دانه کینوا روبریزی یا کوکو و...
اون بچه هایی که دیر به حرف میان باید گرمیجات بهش بدین.بعد مصرف ماست حتما شیره بهش بدین یا گردو یا کشمش
اینم آیدی روبیکامه مشاور درمانگر طب سنتی هستم دوست داشتین عصوکانالم بشین توی پی وی م هست.ممنون میشم❤❤❤
@fereshtehmaziar1368

یا معدش سردی کرده یا لوزه داره

پسر منم میاد اب دهنش😐

پسر من از بچگی خیلی اب دهنش میرفت کوچیک بود همش جلو لباسش خیس بود دکترام میگفتن چیزی نیس..فقط دکتر اخری گفت مال معدس یه شربت معده نوشت که منم نگرفتم کم کم قطع شد ..الان هندونه و اینا زیاد بخوره بزاغ دهنش زیاد میشه ولی دیگه جم میکنه

دختر منم همینه دندون داره در میاره

حرف میزنه کامل؟؟؟

بدنشو سردی میگیره نبات داغ بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی