دختر من نصف روز راه نرفت
اگه روز اول کمپرس سرد روز دوم ب بعد کمپرس گرم تا آرومش کنه استا هم بهش بده
مبارکه منم بچم نمیتونه راه بره از ظهرداره دادمیزنه جیغ میکشه الانم رو پام خوابیده
خیلی بده من همین هفته انجام دادم سه روز درد داشت دور جای سوزن ویکس بزنید برا تبش هممن یکم آبلیمو ریختم رو دستمال زدم کف پاش خیلی خوب جواب گرفتم
شیاف استامینوفن بزار براش دردش کم میشه میتونه بخوابه
نگران نباش فقط شب اول یکم سخته ایشالله از فردا بهتر میشه ، استامینوفن سر ساعت بده کیسه آب گرم بزار
من یادم شبش رو سینه ام گذاشتم بخوابه از بس در داشت و بیقرار بود تا صبح تو بغلم بود
وااای دلم میخواد نزنم انقدر همه بد میگن ازش😩😩😩😩
منم امروز واکسن پسرم رو زدم تب داره😭
منم امروز زدم برای پسرم...هر ۴ ساعت شربت ایبوپروفن میدم ...خیلی موثره که روی ساعت شربت بدی هم درد و کنترل میکنه هم تب رو
اگ ۲۴ساعت اول هست کمپرس سرد بزارید و به اندازه وزنش استامینوفن سر موقعععع بدید این خیلی مهمه اگه دیر بشه دردش شروع میشه
خدا رحم کنههه
من تصمیم گرفتم نزنم😐
وای هفته پیشم به کارن زدیم خیلی سخت بود
وای منم بلید ی ماه دیگه ببرم
خیلی سخته منم شنیدم خدا کمکتون کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.