سلام مامانا کیا از این آزمایش سر در میاره

تصویر
۴ پاسخ

اینجا تیرویید کدومشونه؟

ممنون میشم آخرین تایپک منو ببینی

گلبول سفید و گلوکوز(قند) خونتون خیلی کم از حد استاندارد بالاتره..بقیه موارد اوکیه

و این

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آوا💓💓💞💕 مامان آوا💓💓💞💕 ۸ ماهگی
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آوینا💗نیکان💙 مامان آوینا💗نیکان💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری