آره عزیزم من نرفتم بارداری هم خیلی خوب بوده
بله من
آخه ناخواسته بود و خداروشکر بچه هام هیچ مشکلی براشون پیش نیومد
منم نرفتم با اینکه سقط داشتم و اجازه ی اقدام بدون اینکه نرم پیش دکتر نداشتم
نرفتم پیش دکتر و سرخود اقدام کردم
وتا الان خدارو شکر همه چی داره خوب پیش میره
من رفتم پشیمون شدم کلی دارو گرون داد اخرش فقط پریودیمو تاخیر میندازن نه قرص میخورم نه دکتر میرم دیگه
اره عزیزم من نرفتم اصلا حتی قبلشم چند سال باردار نمیشدم بازم نرفتم کلا بیخیال بودم خودش اومد یهو😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.