من ۲ روز اونجا بستری بودم تازه مرخص شدم خیلی خانم دیدم سزارین کردن
اولا که همه راضی نبودن اکثرا راضی بودن حین عمل هم چندتا رزیدنت و استاد بالا سرتن
محیط خیلی شادی مثل بیمارستان خصوصی نبود پدر بچه فقط ساعت ملاقات میتونست بیاد
هزینش ۱۵ تومن بود بدون پمپ درد
رسیدگیشون ولی عالی بود برای همه
دختردایی منم دی ماه اونجا سزارین کرد. دو قلو. راضی بود. بخیه هاشم خوب بود خیلی هم راحت بود
من میخوام برم اونجا چون تحت نظر پرنیاژولیست اونجام علاوه برم اون nisu خیلی قوی ای داره ک یه درد من میخوره
خواهرمم سزارین ۳ سال پیش رفته بود خیلی راضی بود
محب یاس منظورته؟
بیمارستان دولتی رو میگی که تو خیابون کریم خان زند؟
اگمنظورت همینه دوست من اونجا سزارین کرده بچش بریچ بود خیلی راضی بود ازاونجا احتمال زیاد منمهمونجا طبیعی زایمان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.