۱۰ پاسخ

منم کنار خودم خوابوندمش هر وقت گریه کرد سینم زود میکنم تو دهنش😂 کی حوصله داره نصف شبی جابجا کنه بزار پیش خودت بخوابه

شب کنار خودم میخوابه دراز کشیده شیر میدم خوابش میبره بعد ساعت ۳یا۵صبح دوباره بیدارمیشه حالا یا یساعت یساعت تا ساعت ۸یا۱۰یا دوساعت دوساعت شیر میخواد 🥴

تو تختش میخوابه که تو اتاق خودمونه، بلندش میکنم میارمش رو تخت خودمون شیرش میدم، خوابش میبره همون زیر سینه دوباره میذارمش تو تختش

منو دخترم تا الان روی تخت دونفره میخابیدیم کنارم میزاشتم
آخر شب 90تا شیرخشک میدم
بعد سینه میزارم دهنش خابش می‌بره کنار خودم
تا صبح چند بار بیدار میشه
که معمولا اول شیر خودمو میدم
یکبار هم دم صبح شیرخشک نود تا میدم
درکل زیاد بیدار میشه تاصبح گاهی 5و6بار

بنام خدا تو حلق من میخوابه😂
تا گریه میکنه سینه میزارم تو دهنش هم خودم میخوابم هم اون بعدشم خودش خسته میشه ول میکنه همونجاام میخوابه
دیگه جا به جاش نمیکنم

من اول شیرش میدم سر پام تکونش میدم میزارمش زمین خودم یکی دو متر اونور تر میخوابم بعد نصف شبا که گریه میکنه میارمش پیش خودم درازکش شیرش میدم وقتی سینمو ول کرد بالشتمو برمی‌دارم یکم میرم اونور تر میخوابم

تو تخت کنار مادر میخوابه
هی پامیشه گریه بلند میشم میشینم شیر میدم

نخیر کنار خودمه رو تخت حوصله ندارم بزارم رو تخت خودش با اینکه چسبیده به تخت خودمون🗿
البته الان خونه مامانمم رو زمین میخوابیم
درازکشیده شیر میدم از همون روز اول همینجوری بود
بیدار هم که میشه کنار خودمه دیگه بعضی وقتا صبح که بیدار میشم میبینم سینم بیرون مونده از دیشب🤣

جاشو پیش خودم پهن کردم هروقتم شیر بخاد میرم کنارش دراز میکشم درازکش بهش شیر میدم

نشسته شیر میدم خوابیدنی میترسم یه وقت خوابم ببره نفهمم بچه چیشد😅

سوال های مرتبط