۶ پاسخ

من چیکار کنم ک بچم همچنان داره ۳۰ تا میخوره هر دو ساعت و حتی ۶۰ تا هم براش درست میکنم دقیقا ۳۰ تاشو میخوره
اول رفلاکس پنهان داشت با علائم خفگی ۲ هفته بستری شد
از دوماهگی آشکار شده
نمیدونم چیکار کنم خیلی ناراحتم ک اشتهاش کمه

۱۲۰ الئ ۱۵۰

۶۰ تا میخوره

۶۰ ولی نصفه شب ساعت ۱ اینا ۹۰ میدم

۶۰ گاهی ۹۰
زیر دوماه ۶۰ تا بیشتر نباید بدی مامان من هعی داد به دخترم رفلاکسی شده تنگی نفس و هزار مکافات

60 هر دو ساعت یا 90

سوال های مرتبط

مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی