من چیکار کنم ک بچم همچنان داره ۳۰ تا میخوره هر دو ساعت و حتی ۶۰ تا هم براش درست میکنم دقیقا ۳۰ تاشو میخوره
اول رفلاکس پنهان داشت با علائم خفگی ۲ هفته بستری شد
از دوماهگی آشکار شده
نمیدونم چیکار کنم خیلی ناراحتم ک اشتهاش کمه
۱۲۰ الئ ۱۵۰
۶۰ تا میخوره
۶۰ ولی نصفه شب ساعت ۱ اینا ۹۰ میدم
۶۰ گاهی ۹۰
زیر دوماه ۶۰ تا بیشتر نباید بدی مامان من هعی داد به دخترم رفلاکسی شده تنگی نفس و هزار مکافات
60 هر دو ساعت یا 90
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.