منم خیلی شدید استخون واژنم درد میکنه.یه سمتشه
دکترم گف از الان زوده سونو فرستاد همه چی نرماله ها.
ولی دلیل این درد چیه نمیفهمم
منم هم هفته شمام و دارم این مشکلو
منم دارم
من از دکتر پرسیدم گفت حرکات جنین
من تواین هفته دارم انگار مشت زدن🫠😆
طبیعیه گلم
طبیعیه
من استخان بالای واژنم دردداره از الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.