۸ پاسخ

منم خیلی شدید استخون واژنم درد میکنه.یه سمتشه
دکترم گف از الان زوده سونو فرستاد همه چی نرماله ها.
ولی دلیل این درد چیه نمیفهمم

منم هم هفته شمام و دارم این مشکلو

منم دارم

من از دکتر پرسیدم گفت حرکات جنین

من تواین هفته دارم انگار مشت زدن🫠😆

طبیعیه گلم

طبیعیه

من استخان بالای واژنم دردداره از الان

سوال های مرتبط

مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وششم بارداری