من وقتی رفتم پیشه دکترم تازه پریودم تموم شده بود یدونه فولیکول گفت داری خیلی خوبه
استرس الکی نگیر
من دوتا داشتم ۲۰ و ۱۵ آمپول زدم
یکبارم یدونه بیست بود آمپول زدم
به یدونه دوتا نیست به کیفیت تخمکه.
واسه من که نگرفت اونا.
آخرشم بدون تجویز دکتر و بدون آزادسازی باردار شدم
من یکی داشتم 22همون ماه باردار شدم
من همیشه یکی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.