چرا من همیشه یه دونه یا دو تا فولیکول دارم

۴ پاسخ

من وقتی رفتم پیشه دکترم تازه پریودم تموم شده بود یدونه فولیکول گفت داری خیلی خوبه
استرس الکی نگیر

من دوتا داشتم ۲۰ و ۱۵ آمپول زدم
یکبارم یدونه بیست بود آمپول زدم
به یدونه دوتا نیست به کیفیت تخمکه.
واسه من که نگرفت اونا.
آخرشم بدون تجویز دکتر و بدون آزادسازی باردار شدم

من یکی داشتم 22همون ماه باردار شدم

من همیشه یکی دارم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🤱🐣 مامان ایلیا🤱🐣 ۴ ماهگی