من از همون ماه های اول درد کشاله ران داشتم هنوزم دارم.
من از ۲۸هفته این درداروداشتم تاالانکه یکم زیاد راه برم یا حتی کارای خونه روبکنم انگار حسابی ورزش کردم دقیقن همینجا درد میگیره
منم این مشکل و دارم. احتمالا از کشیدگی رباط های شکمی یا روده ها و نفخ و یبوست
مدل دردت اگه شبیه گرفتگی عضله اونجاست، قرص منیزیم بخور
تازه اولشه قراره از این بدترم بشه😂
برا من ک بیشتر اوقات درد میکنه خیلی بده حتی وقتی میخوام بلند شم هم بدجور درد میگیره فک کنم طبیعی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.