خانوم تو دوران شیردهی ژل لب بده بزنی

۳ پاسخ

از دکتر هم حتی سوال کردم گفته مشکلی نداره
باز دوستم میگه نباید میزدی من نزدم دکتر بهم گفت تا پایان شیردهی

منم بدم
اما تو گوگل میزنم میگه خطر داره استرس گرفتم

من که زدم😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان امیر ، هانا 🍓❤ مامان امیر ، هانا 🍓❤ ۸ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ویکم بارداری