چ عجله ایه
من تازه ک رفتم تو ۵ ماه احساس میکنم ی کمی اومده جلو اونم هیشکی نمیفهمه شایدم تلقین خودمه یا نفخه زوده عجله نکن ۵ ماه ب بعد ی کوچولو میاد جلو
😂😍اوخودااااااا معلوم نیست ک هیچی از الان اما منم ذوقشو دارمم زودتر بدونم
عزیزم الان بچه تو لگنه . الان شما نفخ داری بچه نیست عزیزم . منم همین طوری ام
من فهمیدم پسر خیلی دیر شکم میکنی دختر زود بزرگ میشه و باسن بزرگ میشه یا صورت چاق میشه یا زشت میشی
خوده بچه هنوز نمیدونه دختره یا پسر
ما چطور تو این هفته بدونیم 😂🤣
چ زود بزار از لگنت بیاد بیرون بعد😂😂
عزیزم هفته شیشم ک شکم تغییری نمیکنه . بزرگیشم مال هورمونا و نفخه ک طبیعیه.
چ زود شکمت بزرگ شده 😂😂😂😂
پسررررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.