دوستان بنظرتون نی نی م دختره یاپسر؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

چ عجله ایه

من تازه ک رفتم تو ۵ ماه احساس میکنم ی کمی اومده جلو اونم هیشکی نمیفهمه شایدم تلقین خودمه یا نفخه زوده عجله نکن ۵ ماه ب بعد ی کوچولو میاد جلو

😂😍اوخودااااااا معلوم نیست ک هیچی از الان اما‌ منم ذوقشو دارمم زودتر بدونم

عزیزم الان بچه تو لگنه . الان شما نفخ داری بچه نیست عزیزم . منم همین طوری ام

من فهمیدم پسر خیلی دیر شکم می‌کنی دختر زود بزرگ میشه و باسن بزرگ میشه یا صورت چاق میشه یا زشت میشی

خوده بچه هنوز نمیدونه دختره یا پسر
ما چطور تو این هفته بدونیم 😂🤣

چ زود بزار از لگنت بیاد بیرون بعد😂😂

عزیزم هفته شیشم ک شکم تغییری نمیکنه . بزرگیشم مال هورمونا و نفخه ک طبیعیه.

چ‌ زود شکمت بزرگ شده 😂😂😂😂

پسررررر

سوال های مرتبط

مامان امید من مامان امید من هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان  فرنگی مامان مامان فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ستایش.ماهلین مامان ستایش.ماهلین ۴ ماهگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۶ ماهگی